onsdag 7. april 2010

Attende til kvardagen?


Kvardag? KVARDAG? Det blir stadig vanskelegare å definera kvardag. Dag-til-dag-planlegging. Mangel på rutiner. Fråvær av vanlegheit! Men mest av alt: besøk!

Henning er her! Etter den store WHY NOT TOUR of 2010 er me land i Presov. Eg skal sjølvsagt skriva og visa bilete! Bilete og forteljingar frå 2 land på 1, 5 veker: Praha, Krakow, Rzeszow, Bratislava og no: Presov. Men det må bli seinare, for det meste av bileta er på Henning sin pc. Mi vesle frøken Mac er nemleg heilt fylt opp av bilete no. Eg slettar og slettar, og no har eg byrja å sletta musikk, men harddisken min er framleis full, so bileta frå ferien ligg på Henningen sin data. Dagens bilete er kun som illustrasjonsfoto å rekne. Sjølv om det er frå ein butikk er det retteleg eit bevis på kva årstid som er komen: VÅREN!

No er me på kafé og jobbar med skule. Me søv på "gjesteromma" på dormitory, lav standard men ikkje verre enn ein kunne forventa til ein pris av 10 euro natta. Klokka 8 satte han på nettradioen, og 8.30 seig eg i dusjen.

Sidan har me ete frukost og gått hit til Balada Literarna Kaviaren, Balada litteratære kafé der me drikk kaffi og skriv på kvar vår semesteroppgåve. Hans oppgåve: Bachelorprosjekt. Mi oppgåve: Praksisrapport.

Sola er komen, me skal snart på tur.
Eg er so glad for at han er her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar