lørdag 27. mars 2010

Nett innom

Eg sit i senga og venter på at håret skal tørka. Bratislava! For ein lovande by! Eg kom fram i går kveld, på toget med Martyna, og me åt vidunderleg sushi før me møtte ein gjeng på staden med det flotte namnet "1. Slovak pub". På engelsk.

På Slovak pub orka eg ikkje eingong drikke opp øla mi, og langt mindre ta bussen ut i gokk for å snika meg inn på eit dormitory eg ikkje har lov ti å snika meg inn på eigentleg, so eg stakk bort på hostelet over gata i staden.

Og det er der eg sit no. Eg sit i oransje sengetøy og venter på at håret skal tørka og at coldrex-drinken min skal bli kald nok til å drikka. Sola skin inn gjennom oransje gardiner og eg kjenner at den varmer på ordentleg.

Våren er her! Og eg skal til Praha og møta Henning!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar